Stel uw vraag

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. U ziet een overzicht van alle vragen per categorie, maar u kunt in het zoekvenster ook een trefwoord intikken.

Watermeter
Waterweetjes
Waterkwaliteit
Legionella
Gegevens Wijzigen
Storingen
Werkzaamheden
Verhuizen
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

U kunt op het tijdstip dat u het uitkomt online uw verhuizing doorgeven. U kunt hier de waterlevering voor uw nieuwe adres aanvragen. Ook kunt u de waterlevering opzeggen van uw huidige of oude adres.

Houd dan de volgende gegevens bij de hand:

  • Als u al klant bij ons bent: uw klantnummer. Deze is te vinden op de voorschotnota of jaarafrekening, of indien u automatisch betaalt op uw bankafschrift.
  • Datum verhuizing
  • Indien bekend: meterstand oude en nieuwe woning

Ik woon in een studentenhuis en betaal de rekening. Ik ga verhuizen, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice (050) 3688 688  om de naam van de nieuwe hoofdbewoner door te geven.

Houd daarbij de meterstand bij de hand en de bankgegevens van de nieuwe hoofdbewoner. Er wordt vervolgens een eindafrekening opgemaakt en de nieuwe hoofdbewoner wordt ingeschreven. Wij brengen in deze situatie geen administratiekosten in rekening.

Betaalwijze wijzigen

U kunt zelf uw betaalwijze aanpassen via ‘zelf regelen.’ Als u bent ingelogd kunt u via het menu ‘facturen’ uw betaalwijze aanpassen: automatische incasso, via overschrijving of handmatig.

Voorschot wijzigen

U kunt via het menu ‘zelf regelen’ uw voorschotbedrag aanpassen. Als u bent ingelogd kunt u via het menu ‘facturen’ uw voorschot aanpassen.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Om uw gegevens in te zien en te wijzigen via Uw waterzaken zelf regelen heeft u uw klantnummer nodig. Het klantnummer treft u aan op de jaarafrekening en de voorschotnota. Betaalt u automatisch, dan vindt u het klantnummer ook op uw bankafschrift.

Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

U kunt op het tijdstip dat u het uitkomt online uw verhuizing doorgeven. U kunt hier de waterlevering voor uw nieuwe adres aanvragen. Ook kunt u de waterlevering opzeggen van uw huidige of oude adres.

Houd dan de volgende gegevens bij de hand:

  • Als u al klant bij ons bent: uw klantnummer. Deze is te vinden op de voorschotnota of jaarafrekening, of indien u automatisch betaalt op uw bankafschrift.
  • Datum verhuizing
  • Indien bekend: meterstand oude en nieuwe woning

Ik woon in een studentenhuis en betaal de rekening. Ik ga verhuizen, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice (050) 3688 688  om de naam van de nieuwe hoofdbewoner door te geven.

Houd daarbij de meterstand bij de hand en de bankgegevens van de nieuwe hoofdbewoner. Er wordt vervolgens een eindafrekening opgemaakt en de nieuwe hoofdbewoner wordt ingeschreven. Wij brengen in deze situatie geen administratiekosten in rekening.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Om uw gegevens in te zien en te wijzigen via Uw waterzaken zelf regelen heeft u uw klantnummer nodig. Het klantnummer treft u aan op de jaarafrekening en de voorschotnota. Betaalt u automatisch, dan vindt u het klantnummer ook op uw bankafschrift.