Jaarverslag 2015 Vanzelfsprekend Bijzonder

07-07-2016

In het Jaarverslag 2015, dat op 7 juli 2016 in de Algemene Vergadering voor Aandeelhouders (AvA) is vastgesteld, laat Waterbedrijf Groningen zien wat het in 2015 heeft gepresteerd, hoe de vlag er bij hangt. Verhalend en cijfermatig.

‘Schoon en betrouwbaar water uit de kraan. Dat lijkt zo vanzelfsprekend. Maar als watermakers weten we als geen ander hoe bijzonder dat eigenlijk is.’

Waterbedrijf Groningen wordt in de regio gezien en herkend als een goed en betrouwbaar waterbedrijf. Een bedrijf met ontwikkelideeën en een open houding; kortom, een respectvolle samenwerkingspartner. Die waardering en positie maken we samen elke dag weer waar in Groningen. Daarvoor is het nodig dat we constant vooruitkijken. We pakken onze rol, nemen onze verantwoordelijkheid én geven openheid over zaken die bij ons spelen.

In 2015 hebben we ons onder meer gericht op transparantie en kostenbeheersing. Daarnaast op actief en professioneel ondernemerschap. En op risicomanagement en asset management. Via North Water, WLN, Waterbedrijf Groningen Duurzaam en WarmteStad werden we betrokken bij nieuwe ontwikkelingen en projecten, zoals het restwarmteproject in Bedum en de industriewatervoorziening voor afnemers in de Eemshaven.

Lees meer in het Jaarverslag 2015