Water for Life geselecteerd voor NRC Charity Awards

15-08-2016

Water for Life is samen met 24 andere Nederlandse stichtingen uit ruim 200 inzendingen geselecteerd voor de NRC Charity Awards. Twee studenten van de Willem de Kooning Academie hebben onder begeleiding van top-creatieven een opvallende advertentie ontwikkeld die 11 augustus wordt gepubliceerd in NRC Handelsblad. Om een Award te winnen, heeft Water for Life stemmen nodig. Kan Water for Life op jouw stem rekenen?

NRC Charity Awards

De NRC Charity Awards zijn in het leven geroepen op initiatief van NRC Media en bedoeld om goede doelen te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep. Water for Life hoopt natuurlijk dat de advertentie zorgt voor naamsbekendheid en nieuwe donateurs.

WfL

Publieksjury en vakjury

Tussen 20 juli en 23 augustus worden alle advertenties gepubliceerd in NRC Handelsblad. Het publiek heeft gedurende deze periode de mogelijkheid om te stemmen. Daarnaast worden de campagnes beoordeeld door een vakjury. Op 31 augustus worden de drie winnaars van de vakjury en de winnaar van de publieksjury bekendgemaakt. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van €75.000,-, in te zetten in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.

Over Water for Life

Water for Life is het klantenfonds van Vitens, Evides Waterbedrijf, Waterleidingmaatschappij Limburg (WML) en Waterbedrijf Groningen en maakt zich sterk voor verbeterde toegang tot schoon water en sanitaire voorzieningen in Afrika en Azië.