Aanmelden als nieuwe klant
Welkom als nieuwe klant bij Waterbedrijf Groningen.
Waterbedrijf Groningen is het drinkwaterbedrijf in de regio Groningen. Regel eenvoudig zelf de waterlevering op je nieuwe adres.
Waterlevering regelen
Meld je aan als nieuwe klant bij Waterbedrijf Groningen. Wij regelen de rest!
Je ontvangt onze bevestigingsmail binnen 15 minuten.
Veelgestelde vragen
-
Regel eenvoudig zelf de waterlevering op je nieuwe adres. Meld je daarvoor aan als nieuwe klant bij Waterbedrijf Groningen. Wij regelen de rest!
-
Verhuis je binnen de provincie Groningen, dan hebben wij een aanmelding van het nieuwe adres nodig én een afmelding van het oude adres.
Belangrijk: vond de verhuizing al meer dan een maand geleden plaats? Of is de sleuteloverdracht pas over twee maanden of later? Dan kan dit alleen telefonisch aan ons doorgeven worden: 050 – 3 688 688
Regel zelf online:
- waterlevering nieuw adres aanmelden
- waterlevering oude adres afmelden
- waterlevering extra adres
-
Je kunt de post gratis retour zenden naar:
Postbus 24,
9700 AA GroningenDaarnaast is het in deze situatie belangrijk om te controleren of het contract van waterlevering voor het perceel op de juiste tenaamstelling staat. Indien je voor het desbetreffende adres nog geen aanmelding hebt gedaan, kun je de aanmelding doen via de pagina mijn.waterbedrijfgroningen.nl.
-
Voor het aanmaken van een account heb je het volgende nodig:
- klantnummer (staat op bankafschrift, welkomstbrief of jaarafrekening. Let op, het gaat hierbij om de eerste acht cijfers. De laatste vier cijfers hoef je niet te vermelden, dit is je postcode);
- leveringsadres;
- e-mailadres (als je eerder een account had, graag het laatst bij ons bekende mailadres).
Na registratie ontvang je direct een mail waarmee je een wachtwoord kunt instellen. Daarna kun je direct inloggen. De link in deze mail is vanuit veiligheidsoverwegingen 15 minuten geldig.
Link: account aanmaken
Heb je nog vragen?
Klopt er iets niet of heb je een andere vraag? Bel gerust met mij.