Onze website is vernieuwd
Misschien is het je opgevallen tijdens het bekijken van je jaarafrekening of het lezen van onze nieuwsbrief: we hebben onze huisstijl opgefrist. En daar hoort ook een nieuwe website bij.
Herkenbaar en toegankelijk
De basis van onze huisstijl is en blijft hetzelfde, maar naast ons herkenbare logo en vaste kleuren wit en donkerblauw, gebruiken we sinds kort een paar extra steunkleuren zoals zongeel, zachtroze, frisgroen, warmrood en luchtblauw. Fris en eigentijds, maar zeker ook met behoud van onze vaste basis. Onze nieuwsbrief verscheen al eerder in deze nieuwe stijl en onlangs ook de jaarafrekening. Nu is ook onze website in een nieuw jasje gestoken. Uitgangspunt is en blijft dat jij als klant snel en eenvoudig kunt vinden waar je naar op zoek bent.
Jij, wij, water
Op onze nieuwe website is veel te lezen over onze belangrijkste uitdaging in Groningen: de watertransitie. Onze belangrijkste boodschap? Water besparen doen we samen.

Schoon drinkwater leveren aan alle Groningers. Dat is wat we doen. Om dat te kunnen blijven doen, zullen we slim en bewust om moeten gaan met het kostbare water in onze regio. Dat kunnen we niet alleen, daarbij hebben we iedereen nodig; ook jou!
Doe de bespaarcheck
Hoe duurzaam ga jij om met drinkwater? Ontdek aan de hand van een aantal stappen hoe duurzaam jij ten opzichte van vergelijkbare huishoudens in Groningen bent. En kom erachter waar je nog water kunt besparen!
Ontdek hoe duurzaam jij omgaat met drinkwater