Storing melden
24/7 bereikbaar
De storingsdienst van Waterbedrijf Groningen is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar:
- Bel ons via (050) 368 86 88 en kies optie 1.
ls de storingsoorzaak in uw huis ligt
De waterleiding binnen een huis, appartement, flat of woonboot is de verantwoordelijkheid van de eigenaar ervan. Neem contact op met een loodgieter om het probleem op te lossen.
Dit houdt in dat de huis- of pandeigenaar of verhuurder zelf verantwoordelijk is voor de waterleiding vanaf het punt (leveringspunt) waar de aansluitleiding van het bedrijf overgaat in de binnenleiding/drinkwaterinstallatie. In de meeste gevallen is dat vanaf de watermeter, of als er geen watermeter aanwezig is na de hoofdkraan.
Vindt u de storing niet terug in ons overzicht?
Vindt u een storing niet terug in het storingenoverzicht? En woont u in de buurt van een provinciegrens? Dan kan het zijn dat de storing door een collega-waterbedrijf wordt afgehandeld:
- provinciegrens Drenthe: Waterleidingmaatschappij Drenthe
- provinciegrens Friesland: Vitens
Overzicht storingen en werkzaamheden
Om de infrastructuur op peil te houden, voeren wij continu kleine en grotere werkzaamheden uit.
