Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Spring naar inhoud Spring naar navigatie

Storing melden

24/7 bereikbaar

De storingsdienst van Waterbedrijf Groningen is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar:

  • Bel ons via (050) 368 86 88 en kies optie 1.

ls de storingsoorzaak in uw huis ligt

De waterleiding binnen een huis, appartement, flat of woonboot is de verantwoordelijkheid van de eigenaar ervan. Neem contact op met een loodgieter om het probleem op te lossen.

Dit houdt in dat de huis- of pandeigenaar of verhuurder zelf verantwoordelijk is voor de waterleiding vanaf het punt (leveringspunt) waar de aansluitleiding van het bedrijf overgaat in de binnenleiding/drinkwaterinstallatie. In de meeste gevallen is dat vanaf de watermeter, of als er geen watermeter aanwezig is na de hoofdkraan.

Vindt u de storing niet terug in ons overzicht?

Vindt u een storing niet terug in het storingenoverzicht? En woont u in de buurt van een provinciegrens? Dan kan het zijn dat de storing door een collega-waterbedrijf wordt afgehandeld:

Overzicht storingen en werkzaamheden

Om de infrastructuur op peil te houden, voeren wij continu kleine en grotere werkzaamheden uit.

Ga naar het overzicht

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Ontvang 4 keer per jaar onze nieuwsbrief. U kunt zich ook aanmelden via Mijn waterbedrijf.