Navigatie overslaan

Ik heb een verkeerde meterstand doorgegeven, wat nu?

Verkeerde meterstand bij aanmelding
Je kunt contact opnemen via ons contactformulier of bellen met de klantenservice (050 368 86 88). Daar kun je ook een foto toevoegen van de meterstand per de datum van sleuteloverdracht. Heb je geen foto van de meterstand per die datum, stuur dan een foto toe van de huidige meterstand. Voeg daarnaast de volgende informatie toe:

  • Datum van sleuteloverdracht
  • Meterstand per de datum van sleuteloverdracht
  • Het aantal personen woonachtig op het adres

Wij zullen deze gegevens zo spoedig mogelijk verwerken.

Verkeerde meterstand bij afmelding
Je kunt contact opnemen via ons contactformulier of bellen met de klantenservice (050 368 86 88). Daar kun je eventueel ook een foto toevoegen van de meterstand per de datum van sleuteloverdracht.

  • Datum van sleuteloverdracht
  • Meterstand per de datum van sleuteloverdracht
  • Het aantal personen woonachtig op het adres

Wanneer er al een eindafrekening is opgemaakt, zullen wij een correctie van de eindafrekening maken met de juiste meterstand.

Verkeerde meterstand bij jaarafrekening
Wij zullen een tussenafrekening opmaken wanneer de huidige meterstand erg afwijkt van de gebruikte meterstand. Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Daar kun je een foto toevoegen van de huidige meterstand. Wij maken dan een tussenafrekening op met deze meterstand.