Wie is verantwoordelijk voor de binnen installatie?
Je bent zelf verantwoordelijk voor de binnen installatie vanaf de hoofdkraan (of centrale hoofdkraan bij meervoudige aansluitingen).
Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.
Geheugensteuntje: geef je meterstand door vóór 31 december. Dit kan via onze website of telefonisch via 085-1309240. Hou je opnamecode bij de hand.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de binnen installatie vanaf de hoofdkraan (of centrale hoofdkraan bij meervoudige aansluitingen).
Ja, maar alleen als de locatie voldoet aan de technische aansluitvoorwaarden. Je bespreekt dit met onze specialist tijdens het controle bezoek.
De kosten hangen af van het type aansluiting en de benodigde werkzaamheden. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen via mijnaansluiting.nl. Een indicatie van de kosten kun je vinden in onze tarievenregeling.
Houd rekening met een wachttijd van minimaal 10 weken. Je hoort van ons wanneer we de werkzaamheden precies uitvoeren. Zorg er dus voor dat je de aanvraag op tijd indient.
Zodra u weet dat er water nodig is op een locatie waar nog geen aansluiting aanwezig is. Denk aan nieuwbouw, verbouwing of tijdelijke bouwaansluitingen.
Nieuwbouw of verbouwplannen?
Voor het aanvragen van een nieuwe aansluiting, tijdelijke bouwaansluiting, het wijzigen van bestaande aansluiting of voor een offerte, ga je naar www.mijnaansluiting.nl. De kosten voor de aanleg van een standaardaansluiting staan vermeld in de Tarievenregeling van Waterbedrijf Groningen. Deze kun je hier downloaden. Heb je na 15 dagen nog geen reactie ontvangen? Dan kun je contact met ons opnemen.
Heb je bouw of verbouwplannen voor een Tiny House, woonboot of woonwagen, dan leveren wij geen standaardaansluiting en vragen wij contact op te nemen met onze Klantenservice ( 050 – 368 8688, keuze 5) voor meer informatie over voorwaarden, kosten e.d.