Navigatie overslaan

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Geheugensteuntje: geef je meterstand door vóór 31 december. Dit kan via onze website of telefonisch via 085-1309240. Hou je opnamecode bij de hand.

Mijn Waterbedrijf werkt niet, wat nu?

Als er langdurig problemen zijn met het inloggen of gebruiken van ‘Mijn Waterbedrijf’ verzoeken we je om telefonisch contact op te nemen via (050) 368 8688.

Ik wil graag een account aanmaken, hoe doe ik dat?

Voor het aanmaken van een account heb je het volgende nodig:

  • klantnummer (staat op bankafschrift, welkomstbrief of jaarafrekening);
  • leveringsadres;
  • bij ons bekende e-mailadres.

 

Na registratie ontvang je direct een mail waarmee je een wachtwoord kunt instellen. Daarna kun je direct inloggen. De link in deze mail is vanuit veiligheidsoverwegingen 15 minuten geldig.

 

Link: account aanmaken