Navigatie overslaan

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Geheugensteuntje: geef je meterstand door vóór 31 december. Dit kan via onze website of telefonisch via 085-1309240. Houd de opnamecode bij de hand.

E-mailadres wijzigen

Wil je je e-mailadres wijzigen? Dit kan gemakkelijk online.

Direct inloggen

Heb je al een account bij Waterbedrijf Groningen? Log dan direct in en wijzig je mailadres onder het kopje ‘Mijn persoonlijke gegevens’.

Nog geen account?

Voor het aanmaken van een account heb je het volgende nodig:

  • klantnummer (staat op bankafschrift, welkomstbrief of jaarafrekening. Let op, het gaat hierbij om de eerste acht cijfers. De laatste vier cijfers hoef je niet te vermelden, dit is je postcode);
  • leveringsadres;
  • e-mailadres (als je eerder een account had, graag het laatst bij ons bekende mailadres).

Na registratie ontvang je direct een mail waarmee je een wachtwoord kunt instellen. Daarna kun je direct inloggen. De link in deze mail is vanuit veiligheidsoverwegingen 15 minuten geldig.

Veelgestelde vragen

  • Je e-mailadres wijzig je eenvoudig online via mijn.waterbedrijfgroningen.nl. Als je nog geen online account hebt, moet je je eerst registreren.

    Ga naar ‘Bekijk mijn gegevens’. Hier zie je een overzicht van de persoonsgegevens en via ‘Mijn persoonlijke gegevens’ kun je het e-mailadres aanpassen.

  • Indien je het leveringsadres wilt aanpassen vragen wij om telefonisch contact op te nemen via ons telefoonnummer (050) 368 8688. Indien het gaat om het postadres, kunt je dit zelf eenvoudig wijzigen via mijn.waterbedrijfgroningen.nl. Wanneer je nog geen account hebt, zul je je eerst moeten registreren.
    Daarnaast kun je de wijziging ook doorgeven door te bellen met onze klantenservice via telefoonnummer (050) 368 8688 of per mail door een e-mail te sturen naar info@waterbedrijfgroningen.nl

  • De ondersteuning bij het openen van een bijlage via smartphone of tablet is niet altijd optimaal. In dit geval adviseren wij om het nogmaals via een laptop of een vaste computer te proberen.

    Krijg je een witte pagina te zien bij het openen van de bijlage? Dan heb je waarschijnlijk geen PDF lezer. Deze kun je gratis downloaden op de website van Adobe.

    Kun je de bijlage niet openen?
    Probeer de bijlage dan als voorbeeld te openen i.p.v. te downloaden. Het kan voorkomen dat een virusscanner het bestand als niet veilig markeert. Dit staat dan vermeld in een gele balk bovenaan de e-mail. Als je hierop klikt kun je het bestand als veilig markeren en als het goed is openen.

    In Windows Mail staat net als in Outlook Express standaard een optie aan waardoor bijlages niet geopend kunnen worden met het oog op virussen. Deze optie kun je als volgt uitzetten om de bijlage alsnog wel te kunnen openen:

    • Ga naar ‘extra’ bovenin in het menu, en klik vervolgens op ‘opties’;
    • Klik nu op het tabblad beveiliging, en haal het vinkje weg voor de zin: ‘Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan’:

    Klik daarna op OK, sluit en herstart Windows Mail. Je kunt nu de bijlage openen.
    Je kunt ook proberen de mail te openen in uw browser:

    Nog steeds niet gelukt? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 050-368 86 88.

     

Heb je nog vragen?

Klopt er iets niet of heb je een andere vraag? Bel gerust met mij.

Neem contact op