Een klacht melden
Dag en nacht, weer of geen weer, doen wij ons best ervoor te zorgen dat alle Groningers beschikken over schoon en betrouwbaar drinkwater. Nu én in de toekomst. Het is dan ook nooit onze bedoeling om problemen, irritatie of ontevredenheid te creëren. Het liefst willen we dat dan ook voorkomen. Gelukkig slagen we daar meestal goed in, maar helaas: waar mensen werken kunnen soms ook fouten worden gemaakt. En, hoewel het misschien niet in alle situaties mogelijk is, zullen wij altijd ons best doen ongemak zo goed en snel mogelijk weg te nemen. Voor jou én al onze andere klanten.
Hoe kan ik een klacht melden?
Om het je zo makkelijk mogelijk te maken, kun je een klacht indienen op de manier die het beste bij je past:
- Bel ons tijdens kantooruren via: (050) 3 688 688.
- Vul ons klachtenformulier onderaan deze pagina in.
- Stuur ons een brief via: Postbus 24, 9700 AA Groningen. Vermeld hierbij naam, adres, postcode, huisnummer, telefoonnummer en uiteraard een omschrijving van de klacht.
Wij doen ons best om de klacht binnen zes werkdagen te beantwoorden. Als dit niet lukt, krijg je in ieder geval bericht over de voortgang.
Als er geen passende oplossing wordt gevonden
Dan zullen wij zo goed als mogelijk uitleggen waarom dit naar onze mening niet mogelijk is. Als je van mening bent dat daarmee geen recht wordt gedaan aan de klacht, kun je je wenden tot de Geschillencommissie Water. Dit is een externe, onafhankelijke commissie, die iedere beslissing kan nemen die zij redelijk en billijk acht ter beëindiging van het geschil. De uitspraak die de commissie doet is voor jou en voor ons bindend. Meer informatie over de Geschillencommissie Water vind je hier.