Navigatie overslaan

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Klantportaal tijdelijk buiten gebruik

Vanwege onderhoud aan ons klantenportaal is de Mijn Waterbedrijf Groningen-omgeving tijdelijk buiten gebruik. Heeft u gegevens uit uw persoonlijke omgeving nodig en/of wilt u een wijziging zoals een verhuizing doorgeven? Neem dan contact met ons op.

Vanwege onderhoud aan ons klantenportaal is de Mijn Waterbedrijf Groningen-omgeving tijdelijk buiten gebruik. Heeft u gegevens uit uw persoonlijke omgeving nodig en/of wilt u een wijziging zoals een verhuizing doorgeven? Neem dan contact met ons op.

Om de Mijn Waterbedrijf Groningen-omgeving goed te laten werken, vinden er af en toe onderhoudswerkzaamheden plaats aan ons klantenportaal. Zo ook deze week. Ons klantportaal is daarom tijdelijk buiten gebruik. Wilt u verhuizing aan ons doorgeven of een factuur downloaden? Neem dan contact met ons op door ons te bellen op (050) 3 688 688 of door te mailen naar info@waterbedrijfgroningen.nl. Wij helpen u zo snel mogelijk.

Wijziging in ons klantportaal

Zodra de Mijn Waterbedrijf Groningen-omgeving weer bereikbaar is vermelden wij dat op onze website. Via ons klantportaal kunt u dan zoals u gewend bent zelf wijzigingen in uw persoonlijke omgeving doorvoeren en uw facturen downloaden.

Let op: wilt u dan een factuur ouder dan twee jaar downloaden? Neem dan contact met ons op.